Jste krok od Vaší nové prodejní stránky...
Říkáte, že svou prodejní stránku připravujete? Tak tohle udělejte právě teď...
Vybudovali jsme desítky prodejních stránek, které vygenerovaly souhrně přes 150 milionů korun v prodejích.
Teď skvělou prodejní stránku pomůžeme postavit Vám!
Vyberte si termín Vaší bezplatné konzultace a získejte konkrétní tipy na míru vašemu podnikání
Zjistěte jak postavit prodejní stránku, která Vás a Vaši rodinu bude živit roky!
Nechte si udělat zdarma 12bodový audit prodejní stránky, který vám ukáže, jak připravit vaši stránku, aby byla plně marketingově optimalizovaná a využívala prvky neuromarketingu, díky kterým maximálně zvýšíte jejich konverzi.
Navíc získáte zdarma plán s akčními kroky pro přípravu a optimalizaci vaší nové prodejní stránky.
Běžná cena auditu je 2.970 Kč, ovšem dnes ho můžete získat ZDARMA

Co všechno získáte zdarma
Konzultaci s expertem
Náš marketingový expert vám pomůže odhalit všechny klíčové výzvy a způsoby jak zajistit, aby vaše nabídka prodávala
Audit prodejní stránky
Pomocí 12bodového auditu analyzujeme konkrétní potřeby vaší prodejní stránky a dáme vám konkrétní vhledy, na co se v přípravě prodejní stránky maximálně zaměřit
Strategický implementační plán
Vytvoříme pro vás implementační plán s konkrétními akčními kroky na přípravu vaší skvělé a funkční prodejní stránky
Více než 600 realizovaných auditů u našich klientů vydá za tisíc slov...









Časté otázky a odpovědi
Proč dáváte audit zdarma?
Co všechno zahrnuje audit prodejní stránky?
Jaký je přínos strategické konzultace?
Jak dlouho trvá, než získám výsledky auditu?
Kolik obvykle stojí tento audit?
Kdo jsou odborníci provádějící audit?
Kolik auditů jste již provedli?
Jak mohu získat audit zdarma?

Kdo za projektem stojí:

Tomáš Mužík
Je investorem a mentorem v několika online projektech, které dohromady generují roční tržby přes 1mil eur. Spoluzaložil digitální agenturu a vytvořil softwarovou platformu SocialSprinters, kterou nedávno úspěšně prodal. Jeho hlavní doménou je online prodej. Rukama mu prošly stovky malých i nadnárodních společností. Buduje několik vlastních projektů a o zkušenosti z budování firem se dělí prostřednictvím knih a seminářů. Jeho online programy absolvovalo přes 80 000 podnikatelů z Česka a Slovenska.

Pavel Hrdlička
Pavel patří k našim předním marketérům. Za celou jeho kariéru pracoval pro velké značky jako Toyota, Lexus, ČSA, ale i pro stovky malých podnikatelů. Jeho vzdělávacími programy prošlo už více než 20.000 podnikatelů. Je autorem mnoha multimilonových značek a drží titul nejúspěšnější online kampaně v ČR za rok 2017 a 18. Jeho projekty se prodávají na velkých světových trzích jako USA, či Latinská Amerika. Pavlovi se jako jednomu z mála u nás podařilo prosadit i v zahraničí, kde přednášel na odborných konferencích například v Rusku či Asii.

Copyright Hrdlicka&Muzik 2024 | Potřebujete pomoc? Dejte nám vědět na [email protected] - Odesláním svých údajů souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů serveru hrdlickamuzik.cz a highticket.cz a berete na vědomí, že vaše údaje budeme používat především pro účely komunikace s vámi a marketingu našich služeb. Upozornění: Rady uvedené v našich publikacích jsou pouze obecné. Byly připraveny bez zohlednění vašich cílů, finanční situace nebo obchodních potřeb. Předtím, než se budete řídit takovou radou, měli byste zvážit její vhodnost s ohledem na své vlastní cíle, finanční situaci a obchodní potřeby. V maximálním rozsahu povoleném zákonem se autor a související subjekty a vydavatel zříkají jakékoli odpovědnosti vůči jakékoli osobě, která by přímo či nepřímo vznikla v důsledku toho, že jakákoli osoba podnikne nebo nepodnikne kroky na základě poskytnutých informací. Tato stránka není součástí webových stránek společnosti Facebook™ ani společnosti Facebook™ Inc. Kromě toho tato stránka NENÍ žádným způsobem podporována společností Facebook™. FACEBOOK™ je ochranná známka společnosti FACEBOOK™, Inc.