Získali jste 18 z 21 bodů
Tohle je Váš výsledek...
Zjistěte jak díky neuromarketingu přes noc zdvojnásobit prodeje na vašich stránkách
Nechte si udělat zdarma 12bodový audit prodejní stránky, který vám odhalí o kolik peněz aktuálně přicházíte tím, že vaše stránka není plně marketingově optimalizovaná. Navíc získáte zdarma strategickou konzultaci včetně plánu s akčními kroky pro úpravu vaší prodejní stránky.
Běžná cena auditu je 2.970 Kč, ovšem dnes ho můžete získat ZDARMA

3 kroky, díky kterým budete mít prodejní stránku, která Vás a Vaší rodinu bude živit roky...
Zdarma dnes získáte:
Konzultaci s expertem
Náš marketingový expert vám pomůže odhalit všechny klíčové výzvy a způsoby jak zajistit, aby vaše nabídka prodávala násobně lépe než dnes
Audit prodejní stránky
Pomocí 12bodového auditu analyzujeme vaši prodejní stránku a zjistíme, kde jsou největší slabiny
Strategický implementační plán
Vytvoříme pro vás implementační plán s konkrétními akčními kroky na úpravy prodejní stránky
Více než 600 realizovaných auditů u našich klientů vydá za tisíc slov...









Časté otázky a odpovědi
Proč dáváte audit zdarma?
Co všechno zahrnuje audit prodejní stránky?
Jaký je přínos strategické konzultace?
Jak dlouho trvá, než získám výsledky auditu?
Kolik obvykle stojí tento audit?
OtázkaKdo jsou odborníci provádějící audit?
Kolik auditů jste již provedli?
Jak mohu získat audit zdarma?

Kdo za projektem stojí:

Tomáš Mužík
Je investorem a mentorem v několika online projektech, které dohromady generují roční tržby přes 1mil eur. Spoluzaložil digitální agenturu a vytvořil softwarovou platformu SocialSprinters, kterou nedávno úspěšně prodal. Jeho hlavní doménou je online prodej. Rukama mu prošly stovky malých i nadnárodních společností. Buduje několik vlastních projektů a o zkušenosti z budování firem se dělí prostřednictvím knih a seminářů. Jeho online programy absolvovalo přes 80 000 podnikatelů z Česka a Slovenska.

Pavel Hrdlička
Pavel patří k našim předním marketérům. Za celou jeho kariéru pracoval pro velké značky jako Toyota, Lexus, ČSA, ale i pro stovky malých podnikatelů. Jeho vzdělávacími programy prošlo už více než 20.000 podnikatelů. Je autorem mnoha multimilonových značek a drží titul nejúspěšnější online kampaně v ČR za rok 2017 a 18. Jeho projekty se prodávají na velkých světových trzích jako USA, či Latinská Amerika. Pavlovi se jako jednomu z mála u nás podařilo prosadit i v zahraničí, kde přednášel na odborných konferencích například v Rusku či Asii.

Copyright Hrdlicka&Muzik 2024 | Potřebujete pomoc? Dejte nám vědět na [email protected] - Odesláním svých údajů souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů serveru hrdlickamuzik.cz a highticket.cz a berete na vědomí, že vaše údaje budeme používat především pro účely komunikace s vámi a marketingu našich služeb. Upozornění: Rady uvedené v našich publikacích jsou pouze obecné. Byly připraveny bez zohlednění vašich cílů, finanční situace nebo obchodních potřeb. Předtím, než se budete řídit takovou radou, měli byste zvážit její vhodnost s ohledem na své vlastní cíle, finanční situaci a obchodní potřeby. V maximálním rozsahu povoleném zákonem se autor a související subjekty a vydavatel zříkají jakékoli odpovědnosti vůči jakékoli osobě, která by přímo či nepřímo vznikla v důsledku toho, že jakákoli osoba podnikne nebo nepodnikne kroky na základě poskytnutých informací. Tato stránka není součástí webových stránek společnosti Facebook™ ani společnosti Facebook™ Inc. Kromě toho tato stránka NENÍ žádným způsobem podporována společností Facebook™. FACEBOOK™ je ochranná známka společnosti FACEBOOK™, Inc.