

Jak předvídatelně prodávat své služby, konzultace a mentoringy za 10.000 Kč, 50.000 Kč, 100.000 Kč, nebo dokonce 200.000 Kč?
Za 3 dny si vytvoříte svou dokonalou vysoce ziskovou nabídku díky osvědčenému postupu, který vygeneroval přes 100mil Kč v prodejích.
Další výzva startuje již dnes!

Co kdybychom vám řekli, že za 3 krátké dny můžete mít neodolatelnou nabídku s vysokým ziskem a premiovou cenou, která vám už v prvních měsících vydělá více peněz, než jste vydělali za celý uplynulý rok?
Tohle je totiž to, co se děje ve chvíli, když zařadíte do nabídky vysoce ziskové premiové produkty...
A to nejlepší? Premiové produkty fungují jak v B2C tak v B2B!
Tady jsou důkazy z našich posledních kampaní:

V obou případech je přes 80% tržeb vygenerováno jen čistě pomocí premiových produktů a služeb!
Chcete zjistit jak s tím co už dnes děláte dosahovat podobně grandiózních výsledků?

Tréninkem vás provedou:

Tomáš Mužík
Je investorem a mentorem v několika online projektech, které dohromady generují roční tržby přes 1mil eur. Spoluzaložil digitální agenturu a vytvořil softwarovou platformu SocialSprinters, kterou nedávno úspěšně prodal. Jeho hlavní doménou je online prodej. Rukama mu prošly stovky malých i nadnárodních společností. Buduje několik vlastních projektů a o zkušenosti z budování firem se dělí prostřednictvím knih a seminářů. Jeho online programy absolvovalo přes 80 000 podnikatelů z Česka a Slovenska.

Pavel Hrdlička
Pavel patří k našim předním marketérům. Za celou jeho kariéru pracoval pro velké značky jako Toyota, Lexus, ČSA, ale i pro stovky malých podnikatelů. Jeho vzdělávacími programy prošlo už více než 20.000 podnikatelů. Je autorem mnoha multimilonových značek a drží titul nejúspěšnější online kampaně v ČR za rok 2017 a 18. Jeho projekty se prodávají na velkých světových trzích jako USA, či Latinská Amerika. Pavlovi se jako jednomu z mála u nás podařilo prosadit i v zahraničí, kde přednášel na odborných konferencích například v Rusku či Asii
Během pouhých 3 dnů získáte vše, co potřebujete, abyste v roce 2024 úspěšně mohli prodávat své premiové high ticket produkty a služby
Takto na to půjdeme:



Ale to není zdaleka vše. Získáte také...
Premiový checklist
přesných 17 ingrediencí, které musí obsahovat každá nabídka aby byla neodolatelná
5 strategií pro vytvoření premiové hodnoty
které vám umožní účtovat si násobně více než dnes s daleko menším úsílím
Přesnou prodejní cestu
která nám vygenerovala 100milionů Kč v prodejích, a kterou jednoduše okopírujete
Dokonalý prodejní skript
který premiové produkty prodává jako po másle (i když neumíte prodávat)

Není náhoda, že jste teď tady, pokud...
- Chcete účtovat vyšší premiové ceny, ale obáváte se, že si to lidé nyní nebudou moci dovolit.
- Odvádíte skvělou práci, ale nejste si jisti, jak ji zabalit a prezentovat jako atraktivní premiovou nabídku s nejvyšší hodnotou.
- Nevíte, kde najít nejlépe platící 2% zákazníků, kteří by vaše premiové produkty a služby rádi kupovali
- Nejste si jisti, zda vaše podnikání podpoří super premiové nabídky, protože si nejste jistí, zda vyšší ceny nebudou znamenat automaticky více času a úsilí obsluhou každého nového klienta
- Máte pocit, že vaše konkurence prodává to, co vy, ale za směšné ceny... a máte strach, že se vám nepodaří odlišit se a zaujmout
Odhoďte všechny obavy jedním kliknutím...

Na konci této 3 denní výzvy budete mít super premiovou nabídku, která vám v prvních měsících vydělá více peněz, než jste vydělali za celý uplynulý rok*


Copyright Hrdlicka&Muzik 2024 | Potřebujete pomoc? Dejte nám vědět na [email protected] - Odesláním svých údajů souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů serveru highticket.cz a berete na vědomí, že vaše údaje budeme používat především pro účely komunikace s vámi a marketingu našich služeb. Upozornění: Rady uvedené v našich publikacích jsou pouze obecné. Byly připraveny bez zohlednění vašich cílů, finanční situace nebo obchodních potřeb. Předtím, než se budete řídit takovou radou, měli byste zvážit její vhodnost s ohledem na své vlastní cíle, finanční situaci a obchodní potřeby. V maximálním rozsahu povoleném zákonem se autor a související subjekty a vydavatel zříkají jakékoli odpovědnosti vůči jakékoli osobě, která by přímo či nepřímo vznikla v důsledku toho, že jakákoli osoba podnikne nebo nepodnikne kroky na základě poskytnutých informací. Tato stránka není součástí webových stránek společnosti Facebook™ ani společnosti Facebook™ Inc. Kromě toho tato stránka NENÍ žádným způsobem podporována společností Facebook™. FACEBOOK™ je ochranná známka společnosti FACEBOOK™, Inc.