Bible je úspěšně odemčena! Za pár minut dorazí do vašeho e-mailu.
BONUS 2:
Audit prodejní nabídky zdarma
Vyberte si termín pro 12bodový audit prodejní stránky, který vám ukáže, jak upravit vaší nabídku, aby byla plně marketingově optimalizovaná a využívala prvky neuromarketingu, díky kterým maximálně zvýšíte prodeje.

Běžná cena auditu je 2.970 Kč, ovšem dnes ho získate ZDARMA
150 milionů korun v prodejích. Co kdyby část z toho byla vaše?
Jen v posledních 12 měsících jsme pomohli firmám, jako je ta vaše, vytvořit prodejní nabídky pomocí AI, které vygenerovaly přes 50 milionů korun.
Tyto výsledky jsou důkazem toho, jaký potenciál AI nabízí, pokud se použijí správné příkazy v kombinaci s jedinečným know how.
Příkazy máte v e-mailu.
Teď získejte know how, jak s nimi vytvořit 100milionovou prodejní nabídku...

Vylepšete svou prodejní nabídku podle našeho ověřeného postupu, který generuje podnikatelům miliony korun.
Získejte bezplatný audit prodejní nabídky zdarma.
Hlavním cílem auditu je poskytnout vám ve 30 minutách maximálně hodnotné know how na míru vašemu podnikání.
Zjistěte jak díky AI postavit prodejní stránku, která Vás a Vaši rodinu bude živit roky!
Nechte si udělat zdarma 12bodový audit prodejní stránky, který vám ukáže, jak připravit vaši stránku, aby byla plně marketingově optimalizovaná a využívala prvky neuromarketingu, díky kterým maximálně zvýšíte jejich konverzi.
Navíc získáte zdarma plán s akčními kroky pro přípravu a optimalizaci vaší nové prodejní stránky.
Běžná cena auditu je 2.970 Kč, ovšem dnes ho můžete získat ZDARMA

Co všechno získáte zdarma
Konzultaci s expertem
Náš marketingový expert vám pomůže odhalit všechny klíčové výzvy a způsoby jak zajistit, aby vaše nabídka prodávala
Audit prodejní stránky
Pomocí 12bodového auditu analyzujeme konkrétní potřeby vaší prodejní stránky a dáme vám konkrétní vhledy, na co se v přípravě prodejní stránky maximálně zaměřit
Strategický implementační plán
Vytvoříme pro vás implementační plán s konkrétními akčními kroky na přípravu vaší skvělé a funkční prodejní stránky
Více než 600 realizovaných auditů u našich klientů vydá za tisíc slov...









Celý postup je založený na speciální metodice 100milionové nabídky™
Vytvořili jsme naprosto revoluční způsob jak vzít jakoukoliv prodejní nabídku a během pár dní z ní udělat naprostý bestseller s pomocí unikátního pozicování.


Za 30 dní po aktivaci 100M nabídky™ více než 13násobný nárůst prodejů
- Projekt v oblasti krásy a péče o pleť
- Zvýšení prodejů o 1348 % oproti průměru za uplynulých 12 měsíců
- Více než 4 miliony Kč v prodejích za první 3 měsíce po aktivaci 100M nabídky™
Dosažení milionové hranice do 60 dní od aktivace 100M nabídky™ s úplně novým produktem
- Projekt v oblasti marketingu na sociálních sítích
- Více než 600.000 Kč v prodejích v prvním měsíci s úplně novým produktem bez referencí
- 1.068.000 Kč v prodejích jen během prvních 60 dnů od aktivace 100M nabídky™


Do 30 dní po aktivaci 100M nabídky™ prodeje v hodnotě téměř půl milionu Kč
- Projekt v oblasti zdraví
- 463.000 Kč v prodejích za prvních 30 dnů po aktivaci 100M nabídky™
- Více než 1 milion Kč v prodejích za první 2 měsíce po aktivaci 100M nabídky™
Do 30 dní po aktivaci 100M nabídky™ prodeje překonaly 1 milion Kč
- Projekt v oblasti IT
- 1.217.000 Kč v prodejích za prvních 40 dnů po aktivaci 100M nabídky™
- Více než 1 milion Kč v prodejích za první měsíc po aktivaci 100M nabídky™

26 let zkušeností a +150 milionů Kč v prodejích ve všech myslitelných oborech
Fyzické produkty, digitální produkty, služby, předplatné…kosmetika, zdraví, krása, vzdělávání, agenturní služby, e-commerce a mnoho dalších oborů…díky desítkám našich projektů víme, že tento postup funguje s jakoukoliv nabídkou. Používá ho méně než 1% nejúspěšnějších stránek na internetu a teď poprvé ho můžete získat i vy.


Pavel Hrdlička:
"Mým rekordem byla prodejní nabídka, která vygenerovala prodeje za 29 357 000 Kč"
Pavel patří k našim předním marketérům. Za celou jeho kariéru pracoval pro velké značky jako Toyota, Lexus, ČSA, ale i pro stovky malých podnikatelů. Jeho vzdělávacími programy prošlo už více než 20.000 podnikatelů. Je autorem mnoha multimilonových značek a drží titul nejúspěšnější online kampaně v ČR za rok 2017 a 18. Jeho projekty se prodávají na velkých světových trzích jako USA, či Latinská Amerika. Pavlovi se jako jednomu z mála u nás podařilo prosadit i v zahraničí, kde přednášel na odborných konferencích například v Rusku či Asii
+14 let
zkušeností s vytvářením prodejních nabídek
Tomáš Mužík:
"Má rekordní prodejní nabídka znásobila fungující business z 1mil na 16mil Kč za rok"
Je investorem a mentorem v několika online projektech, které dohromady generují roční tržby přes 1mil eur. Spoluzaložil digitální agenturu a vytvořil softwarovou platformu SocialSprinters, kterou nedávno úspěšně prodal. Tomášovou hlavní doménou jsou akvizice firem, online prodej a marketing na sociálních sítích. Rukama mu prošly stovky malých i nadnárodních společností. Buduje několik vlastních projektů a o zkušenosti z budování firem se dělí prostřednictvím knih a seminářů. Jeho online programy absolvovalo přes 30 000 podnikatelů z Česka a Slovenska.
+12 let
zkušeností s vytvářením prodejních nabídek

Stačí udělat jen 4 jednoduché kroky a již za pár dní můžete vidět první prodejní výsledky

Časté otázky a odpovědi
Proč dáváte audit zdarma?
Co všechno zahrnuje audit prodejní stránky?
Jaký je přínos strategické konzultace?
Jak dlouho trvá, než získám výsledky auditu?
Kolik obvykle stojí tento audit?
Kdo jsou odborníci provádějící audit?
Kolik auditů jste již provedli?
Jak mohu získat audit zdarma?
Nyní si vyberte termín pro 12bodový audit prodejní stránky, který vám ukáže, jak upravit vaší nabídku, aby byla plně marketingově optimalizovaná
a využívala prvky neuromarketingu, díky kterým maximálně zvýšíte prodeje.

Běžná cena auditu je 2.970 Kč, ovšem dnes ho získate ZDARMA

Copyright Hrdlicka&Muzik 2024 | Potřebujete pomoc? Dejte nám vědět na [email protected] - Rady uvedené v našich publikacích jsou pouze obecné. Byly připraveny bez zohlednění vašich cílů, finanční situace nebo obchodních potřeb. Předtím, než se budete řídit takovou radou, měli byste zvážit její vhodnost s ohledem na své vlastní cíle, finanční situaci a obchodní potřeby. V maximálním rozsahu povoleném zákonem se autor a související subjekty a vydavatel zříkají jakékoli odpovědnosti vůči jakékoli osobě, která by přímo či nepřímo vznikla v důsledku toho, že jakákoli osoba podnikne nebo nepodnikne kroky na základě poskytnutých informací. Tato stránka není součástí webových stránek společnosti Facebook™ ani společnosti Facebook™ Inc. Kromě toho tato stránka NENÍ žádným způsobem podporována společností Facebook™. FACEBOOK™ je ochranná známka společnosti FACEBOOK™, Inc.